و اینکه دومین نوشته ی رنگی پست آخرم می دونم که خیلی قابل خواندن نبود برای همین اینجا دوباره می نویسم . 

 

:  من از بین کسانی که می گن از کدوم انیمه بیشتر خوششون آمد و یا کدوم صحنه ی انیمه رو بیشتر دوست داشتند یک نفر رو انتخاب می کنم و به صورت رایگان ست کامل بالابر موس و قالب و همچنین دکمه رو براش می فرستم. 

برای اینکار باید تمی که می خواهید هم در نظراتتون بگید .

بریم سراغ معرفی بعدی *-* _*-* _ *-* 

انیمه ی سفیدبرفی با موهای قرمز . 

این انیمه هم سریالی هست و متاسفانه مثل سیلور مون زیرنویس هست ولی باز هم خیلی انیمه ی قشنگیه که پیشنهاد می کنم حتما ببینیدش . 

این هم عکس انیمه : 

در ادامه ی مطلب انیمه ی بعدی رو معرفی می کنم . 

خب انیمه بعدی یعنی آخرین معرفی امروز ...‌ 

   انیمه ی سگ های ولگرد بانگو هست که می دونم خیلی هاتون دیدید .

 

خب معرفی تموم شد . شما هم می تونید انیمه هایی که دوست داشتید و من نگفتم رو معرفی کنید . این هم جایزه داره البته فقط بالابر و موس هست . تم رو هم فراموش نکنید .

سایونارا مینا